Dit is onze speeltuin.

Hier creëren wij zelf, samen met, of in opdracht van jou speelse multimediaproducties met sociale impact. Toffe verhalen die verteld moeten worden, omdat ze gaan over de wereld om ons heen en in verbinding staan met jou.

Op dit moment produceren wij

The Little Shop Of Horrors

In samenwerking met OZHW produceert Building Arts het tragikomische verhaal: The Little Shop Of Horrors. Een bijzondere productie, niet alleen in verhaal, ook in vorm en opzet. Het doel van dit bijzondere project is om verbinding en ontwikkeling te creëren binnen de organisatie en bij medewerkers. Iedere medewerker binnen OZHW kan deelnemen aan het project. Zowel op het toneel, in het orkest als achter de schermen. Het is een productie waarin verbinding centraal staat. Kortom: voor en door medewerkers!

Onze vorige producties

Theaterproductie

Deze moderne musical wordt gespeeld door kinderen uit de productieklas. Een eigentijds komisch sprookje over een jongen en een kat vol swingende muziek van Michael Jackson. Is alles wel zo mooi als het lijkt? Is prinses Wendy zo lief als ze er uit ziet? Kan een monster ook een muis zijn? En hoeveel levens heeft een kat eigenlijk?

Educatievoorstelling

Het is 2019, de Notre Dame is afgebrand. Alles is verwoest, maar tussen het puin vindt de kleine Viktor ineens een gouden klok met daarin gegraveerd: noodlot. Hoe komt dat hier? Wie zou dat nu gedaan kunnen hebben? Was er een klokkenluider in de Notre Dame? Een toffe, interactieve educatatievoorstelling!

Filmproductie

Samen met 11 talentvolle leerlingen hebben we een eigen versie gemaakt van het boek ‘Alleen op de Wereld’. Het verhaal is volledig opgeschud, herschreven en met een scheutje fantasie veranderd in een filmische vertelling. Geen eindeloos verdriet, maar een verhaal in 7 dagen verteld met een knipoog naar nu.